Zilele orasului Tulcea 2014


Cu ocazia zilelor orasului Tulcea, anul acesta, comunitatea noastra a participat activ cu un stand reprezentativ la aceasta manifestare.Noi am dorit sa evidentiem comunitatea noastra prin literatura, muzica traditionala, produse de artizanat faurite de mesterul nostru deltaic Dl. Gheorge Toader si produse fine de gablonturi artizanale realizate de Dna. Violeta Todie.
In ciuda caldurii excesive din Piata civica, ne-am bucurat constant de prezenta numerosilor vizitatori la standul nostru, persoane binevoitoare, atat parte din etnia noastra cat si oameni interesati doar sa vada ce elemente am expus in cadrul standului. Ne-a onorat cu prezenta inclusiv primarul orasului nostru, Dl. Constantin Hogea.
Ne-am bucurat de oaspeti, ne-am simtit bine impreuna, dar va asteptam in continuare la standul nostru pana la sfarsitul saptamanii.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu