30.11.2020 - Întâlnire cu conducerea U.U.R.

 Astăzi i-am avut invitați la sediul filialei noastre pe președintele și deputatul U.U.R. Nicolae Miroslav Petrețchi, însoțit de Bogdan Moisei și Mihai Traista, din partea conducerii U.U.R., prilej cu care am abordat subiecte de interese comun în vederea maximizării șanselor de obținere a rezultatelor pozitive la alegerile parlamentare care se vor desfășura la 06 decembrie 2020.

În acest context, organizațiile locale au fost reprezentate de către Florea Lisavencu de la O.L. Chilia Veche, Ion Maxim de la O.L. Letea, Luchia Ivanov și Maria Crimschi de la O.L. Sulina, Iordana Ivanov și Ștefan Leonard Grigore de la O.L. Murighiol, Ion Nichita, Vaasile Tertiș și Ion Dumitru de la O.L. Telița, Eugenia Mihalache, Florin Leancă și Eleonora Baciu de la O.L. Tulcea, iar din partea O.F.U.R. Ștefana Cernencu.
Cu acest prilej am reiterat elemente privind specificitatea etnicilor ucraineni din Dobrogea de Nord, accentuând fenomenul de scădere a populației de etnie ucraineană, menținerea unui procent ridicat de familii mixte, reticența implicării în activitatea socio-politică a acestora etc., după care am prezentat situațiile cu care ne confruntăm uneori la nivelul filialei, mai ales în contextul actual de pandemie, situație care impune reguli stricte de conduită.
La începutul întrevederii, în memoria victimelor Holodomorului ucrainean din anii 1932-1933 am păstrat un moment de reculegere prin care fiecare dintre noi și-a amintit și a comemorat amintirea ucrainenilor care au suferit în timpul acestei tragedii naționale.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu